skip to Main Content

COVID-19 beleid

UPDATE: 4 mei 2022

Geachte Alizonne cliënt,

De maatregelen vanuit het RIVM m.b.t. het COVID-19 virus zijn grotendeels opgeheven. Wij willen u echter in onze kliniek zoveel mogelijk veiligheid bieden en daarom blijven onderstaande maatregelen binnen Alizonne nog gelden tot nader order.

Uw afspraak in de kliniek kan niet doorgaan:
Indien u klachten heeft zoals niezen, hoesten, neusverkoudheid, keelpijn, plotseling geur en/of smaakverlies, diarree, benauwdheid of koorts.
Bij milde klachten vragen wij u een zelftest te doen voor u naar de kliniek komt en vragen wij u een mondneusmasker te dragen tijdens uw bezoek aan de kliniek.
Wij verzoeken u om in het bovenstaande geval contact met ons op te nemen zodat er, in overleg, een nieuwe afspraak kan worden ingepland.

Annuleringen

  • Indien u op de dag van uw behandeling klachten krijgt vragen wij u uw afspraak te annuleren vóór 09.00 uur. Na dit tijdstip of wanneer u met klachten de kliniek betreedt en de behandeling derhalve niet kan plaatsvinden, zijn wij genoodzaakt 100% annuleringskosten in rekening te brengen.

Standaardhygiëne

  • Bij entree van de kliniek verzoeken wij u uw handen te desinfecteren d.m.v. het daarvoor aangebrachte contactloze handen-desinfectans apparaat (of handpomp) in de hal
  • Wij hanteren een niet handen schudden beleid
  • Wij verzoeken u om maximaal 10 minuten voorafgaande aan uw afspraak aanwezig te zijn.

Wij danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groet
Team Alizonne

Back To Top